Resmi Android Türkçe Yardım Topluluğu Açıldı!

Resmi Android Türkçe Yardım Topluluğu Açıldı!

Bugün itibari ile Android resmi Türkçe yardım topluluğu açıldı. Bu toplulukta Android ile ilgili yaşadığın sorunlarda yardım alabilirsin. Cihazın özelinde (donanım vs.) bir sorun olduğu zaman yine cihaz üreticin ile iletişime geçmen gerecek

Nereden ve Nasıl Konu Açacağım?

Android resmi Türkçe yardım topluluğuna ulaşmak için önce buraya tıkla. Sonrasında "Öne çıkan yayınlar" bölümünün hemen altında "Aradığınızı bulamadınız mı? Yardım Topluluğu'na sormayı deneyin" kutucuğunu göreceksin. O kutucukta yazan "Hemen Sor"a tıklayarak yeni konu açma sayfasına yönlendirilirsin.

Aradığınızı bulamadınız mı Yardım Topluluğu'na sormayı deneyin

İstersen direkt bu linke tıklayarak da konu açma sayfasına yönlendirilebilirsin.
Konu açma bölümünde ise ilk bölüme sorunuzun başlığı [sorunuzu birkaç kelime ile tarif edin kısaca (örneğin sorunuz bildirimlerle ilgili ise "Bildirimlerle ilgili yardıma ihtiyacım var" yazabilirsiniz.)]
Sonra sorunuzun kategorisini, cihazınızın Android sürümünü (eğer Android sürümünüzü göremiyorsanız Diğer'i seçin.) ve cihaz üreticinizi (eğer cihaz üreticinizi göremiyorsanız Diğer'i seçin.) seçin. Son bölümde ise sorunuzu detaylıca açıklayın. Bir önceki bölümde Android sürümünüz ve cihaz üreticinizi yazmadıysanız onları da en sonra belirtin. Bunlara ek olarak cihazınızın modelini de yazabilirsiniz. Bu işlemler sonrasında "Güncellemelere abone olun" kutucuğunu işaretleyip" (böylece sorunuza cevap gelince e-posta adresinize mail gelecek.) "Yayınla butonuna tıklayın.

Soruyu doğru olarak hangi ürün yardım topluluğunda açacağınızdan emin değilseniz bu yazı size yardımcı olacaktır.

Android Topluluğunda veya Başka Bir Google Ürününün Topluluğunda Ürün Uzmanı Nasıl Olabilirim?

Android yardım topluluğunda veya başka bir Google ürünün yardım topluluğunda ürün uzmanı olmak için yardım topluluğunda aktif olarak soru cevaplamanız gerekir. Bu sorulara verdiğiniz yanıtlar da kullanıcıya yararlı olmalı. Google Ürün Uzmanı programı hakkında bilgi almak için ve nasıl katılacağınızı öğrenmek için blogda açmış olduğum şu yazıyı incelemenizi öneririm.

0 Yorumlar