AdSense'nin Raporlama misyonu; yayıncıların para kazanma performansları, kitleleri ve içeriği hakkında bilgi ve içgörüler sağlayarak işlerini büyütme kararları almalarını sağlamaktır. Bu hedefe ulaşmak için, AdSense raporlamasının yeni bir sürümü yayınlandı. Raporlar sayfasının üst kısmındaki geçiş düğmesini tıklayarak eski ve yeni raporlar arasında geçiş yapabilirsiniz.
Peki Yenilikler Neler?
Kullanımı daha basit: Arayüz, tarih aralıklarını, filtreler vb.seçmeyi kolaylaştırmak için yeniden tasarlandı. Ayrıca yeni bir ölçüm seçici ekledi.
Görselleştirmeler daha kolay: Grafikler geliştirildi ve tabloyla daha yakından bütünleştirildi. Artık her bir veri serisini tek bir tıklama ile bir grafikte görüntüleyebilirsiniz.
Mobil cihazlarda daha iyi deneyim: Raporlama artık masaüstü ve mobil cihazlarda aynı iyileştirmeleri sağlamak için mobil cihazlar için optimize edilmiş bir sayfadır.
Daha ayrıntılı: Ölçümlerin açıklamalarını almak için arayüzdeki bilgi simgelerinin üzerine gelmeniz için daha fazla ürün içi yardım mevcuttur.
Tüm AdSense ürünleri (İçerik için AdSense, Arama için AdSense vb.) için raporlama verilerini son 3 yıla kadar sınırlandırıldı ve tüm YouTube ve AdMob raporlama verilerini AdSense raporlarından kaldırdı. Daha fazla bilgi edinin.
Yazar: Olivier Chafik
Orijinal blog yazısı için buraya tıklayın.
0 Yorumlar
Reklam, hakaret, küfür yasaktır.